Ota yhteyttä

Sharp Italy laati Brionille ainutlaatuisen infonäyttöjen ratkaisun

Kun Brioni-yritys etsi uutta tapaa esitellä muotituotteitaan myymälöissään ympäri maailmaa, ratkaisuna oli yhteistyön aloittaminen Sharp Europen kanssa. Lue lisää tästä jännittävästä yhteistyöstä alta...

Brioni on italialainen miestenvaatteiden luksusmerkki, joka on kuuluisa räätälöidyistä puvuistaan, valmisvaatemallistoistaan ja hienoista nahkatuotteistaan.

Kun Brioni etsi uutta tapaa esitellä muotituotteitaan omissa myymälöissään ympäri maailmaa, yritys päätyi luomaan mullistavan "Brioni Miror" -ohjelmaratkaisun, joka hyödyntää huippumodernia 3D-tekniikkaa VR-esitysten (virtuaalitodellisuus) esittämiseen muotitalon eri kankaista ja leikkauksista koostuvista luomuksista.

Kun valittavissa on yli kahdeksan miljoonaa mallivaihtoehtoa ja 1 500 eri kangasta, tehtävä on vaikea ja samalla hyvä osoitus järjestelmän joustavuudesta. Valittuaan vaatemallin asiakas voi lisäksi täydentää sitä vaihtamalla johonkin toiseen myymälään jossain päin maailmaa ja jatkamalla ostosten tekemistä Miror-tilinsä kautta.

Käytettävän ohjelman on kehittänyt mediaratkaisuyritys CLX Europe ja se on asennettu 70-tuumaisiin Sharp PN-E703 -näyttöihin Brionin Milanon, Rooman, Pennen, Las Vegasin ja New Yorkin myymälöissä.

Sharpin ammattimaiset PN-E703-näytöt valittiin niiden Full HD -resoluution, tyylikkään ja ohuen profiilin sekä koko päivän käytössä oleville näytöille tärkeän alhaisen energiankulutuksen takia. Näytöt voidaan lisäksi asentaa joko pysty- tai vaakasuuntaan.

Sharp Italyn markkinointipäällikkö Carlo Alberto Tenchini kommentoi tärkeimpiä toimintoja: "Ajatuksena oli antaa asiakkaalle myymälän 70-tuumaisen näytön kautta sama kokemus kuin hän saisi käyttäessään mobiililaitetta. Voimme esimerkiksi laatia interaktiivisia luetteloita, joista asiakas voi valita tuotteita. Näyttö on yhdistetty ohjelmaan, joka ilmoittaa, mitä on näytetty, kuinka kauan, miehelle vai naiselle jne."

Sharpin PN-E703:n "peilaustoiminto", jonka ansiosta sama näyttösisältö voidaan näyttää useassa sarjaan kytketyssä näytössä, tekee tekniikasta vielä toimivamman. Tätä voidaan hyödyntää esimerkiksi myymälän mainonnan sanoman vahvistamiseksi.

Näiden uusien käyttömahdollisuuksien myötä Brioni on edelläkävijä muotiliikkeiden maailmassa, ja nykyisten laitteistojen menestyksen ansiosta Miror-projekti tullaan lähitulevaisuudessa toistamaan monien Euroopan muiden suurten pääkaupunkien Brioni-myymälöissä.

Näyttöjen käyttäminen myymälöiden myyntityökaluina on kasvava suuntaus ja Sharp on ylpeä ollessaan johtava nimi tämän tekniikan alalla. Lisätietoa muotitalon ja Sharpin jännittävästä yhteistyöstä löytyy osoitteesta italiaoggi.it

Ota yhteyttä

STEFAN LÖGDBERG
Nordic Commercial Director
stefan.logdberg@sharp.eu

Social