Ota yhteyttä

Sharpin Optimised Visitor Management

Helsinki, 12.06.2019
Helppokäyttöinen järjestelmä esimerkiksi vierailijoiden, työntekijöiden ja alihankkijoiden kulunvalvontaan varmistaa, että yrityksellä on aina täydellinen päivitetty tieto paikallaolijoista. Järjestelmä myös helpottaa tietosuojamääräysten (esim. GDPR) noudattamista.

Nordic Product Manager Daniel Johansson toteaa: "Olemme innoissamme voidessamme laajentaa toimiston tuottavuutta ja digitalisoitumista edistäviä palvelujamme täydellisellä ohjelmisto- ja laitteistopaketilla, joka tehostaa vieraiden vastaanottoa ja auttaa yrityksiä antamaan erinomaisen ensivaikutelman."

Optimised Visitor Management -järjestelmä sovittaa yhteen Sharpin interaktiiviset näytöt ja intuitiivisen WhosOnLocationin -kulunhallintaohjelmiston. Järjestelmässä on runsaasti ominaisuuksia ja se perustuu kävijöiden nopeaan ja helppoon omatoimiseen kirjautumiseen sisään ja ulos kosketusnäytön avulla.

Käyttöliittymä on täysin konfiguroitava niin tervetulotoivotusten ja kuvien kuin räätälöityjen kirjautumiskysymystenkin osalta. Sharp haluaa varmistaa, että järjestelmä täyttää jokaisen asiakkaan vaatimukset, ja siksi konfigurointi ja tuki sisältyvät palveluun. 

Järjestelmään on saatavana lisävarusteena nimilappujen tulostus. Yritys voi valita myös paperittoman ratkaisun, jolloin kävijän nimikylttinä toimii sähköpostitse tai tekstiviestinä lähetetty QR-koodi digitaalisen maihinnousukortin tavoin.

Kirjautumispalvelussa on monia vastaanoton työntekijöiden aikaa säästäviä ominaisuuksia. Kirjautuminen on automaattista ja kävijän isännälle lähtee heti vieraan saapumisesta ilmoittava sähköposti tai tekstiviesti. Kävijät ja isommat ryhmät voidaan rekisteröidä etukäteen, ja järjestelmä muistaa aikaisemmat käynnit. Nämä ominaisuudet nopeuttavat vierailijoiden ilmoittautumista.

Optimised Visitor Management -järjestelmän mahdollistaman tehokkaan seurannan avulla työpaikasta voidaan tehdä entistä turvallisempi. Kun tulijat ja menijät kirjataan järjestelmään, yritys pystyy nopeasti tiedottamaan kävijöille mahdollisesta hätätilanteesta ja varmistamaan helposti kaikkien turvallisuuden reaaliajassa.

Kerätyistä tiedoista voidaan myös koota reaaliaikaisia raportteja, joiden avulla organisaatiot voivat tehdä tietoon pohjautuvia päätöksiä esimerkiksi tilojen (mm. kokoushuoneet ja pysäköintialueet) käytön tehostamiseksi.

Tietosuoja ja henkilötietojen suojaaminen ovat tärkeitä kysymyksiä kaikissa organisaatioissa. Optimised Visitor Management -järjestelmän avulla organisaatio pystyy todistamaan esimerkiksi GDPR:n määräysten noudattamisen osoittamalla, että kävijältä on saatu suostumus. Kirjautumisprosessin yhteydessä kävijälle voidaan kertoa yrityksen tietosuojapolitiikasta ja pyytää kävijää hyväksymään se.

WhosOnLocationin toimitusjohtaja Darren Whitaker-Barnett on sanoo: "Turvallisuus on yrityksissä ykkösasia, ja sen lähtökohtana on olla aina selvillä siitä, keitä taloon tulee ja keitä sieltä lähtee. Olemme iloisia Optimised Visitor Management -yhteistyöstämme Sharpin kanssa, koska olemme saaneet toimittaa ohjelmiston, jonka avulla voidaan seurata henkilöiden liikkumista kaikkialla yrityksessä sekä tehdä tietoon perustuvia päätöksiä tilojen käytöstä."

Ota yhteyttä

HERMAN LUNDQUIST
Nordic Marketing Director
herman.lundquist@sharp.eu

Social